Ozforex Travel Kort Kontakt
OzForex Forhåndsbetalt reisekort (side 2 av 5) 1 av 5. Gjennomgått 24. september 2015 Min familie har planlagt en europeisk ferie for å feire graden av vår sønn fra år 12. Vi har planlagt dette i 5 år. Hver gang jeg får litt ekstra penger, vil jeg kaste den bort i Ozforex og konvertere til euro. Fikk samme e-post som alle andre. Helt skandaløst fra en Aussie bank. Jeg har mistet hundrevis av dollar ved konvertering. Rang for å få penger EFT bank til min bank. 21 arbeidsdager for overføring. Hva i helvete Fortvinner fortsatt flere penger da dollaren faller lavere. OZforex plasserer skylden rett og slett på Ma cquarie Bank. Ozforex ga meg e-postadressen til Macquarie å klage - men gjett hvilken feil e-postadresse. Det bør være offentlig opprør over dette. Motbydelig oppførsel forlater Aussies strandet og ut av lommen så veldig mye. 3 personer fant dette nyttig, gjør du Ja Hei, våre unnskyldninger for alle de vanskeligheter du har gått gjennom. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Vennligst send din beste kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av problemet til marketingozforex. au og we039ll ta kontakt snart. OFX postet 25. sep. 2015 1 av 5. Gjennomgått 27. august 2015 Vi mottok en epost i går, og informerte oss om at OzForex og Macquarie Bank bestemte seg for at de ikke vil være i reisekortvirksomheten lenger og vil avbryte kortet vårt på 30. november 2015 og spør oss om å konvertere vår utenlandsk valuta tilbake til australske dollar. La oss løpe gjennom dette. De tar et provisjonsperspektiv spredt på vei inn (vanskelig å finne ut nøyaktig beløp, men mellom 3 og 6), og nå sier de at de vil gi oss kvotebetail ratequot å konvertere tilbake til australske dollar. Så de gjør også en fortjeneste som lukker vår reise ca. Nå, vurderer vi å reise utenlands etter 30. november 2015 og fortsatt trenger Euro-amp USD, må vi tilbakekjøpe utenlandsk valuta med en annen leverandør. Tenk på det. Vi betaler enda en kommisjon for å kjøpe tilbake til Euro og USD som vi fortsatt trenger. Så alt opp, vil vi betale tre mange provisjoner (eller fx lingo quotspreadquot). De sier også at vi kan trekke våre australske dollar fra en minibank, og motta våre dollar umiddelbart. Men da vi har en stor sum av dollar på kortet vårt, vil dette være umulig, og derfor må vi be om en EFT som kan ta mellom 7 og 21 dager. Så, dette reiser et annet spørsmål. På hvilken dato er valutakursen satt videre, hvis vi skulle stole på disse pengene for å slå på vår bankkonto før du kjøpte våre kvoter mye euro og dollar, er vi ganske tydelig igjen med en eksponering for valutabevegelser i løpet av denne tiden. Hva en krise Det beste tilfellet for de som fortsatt vil ha sin utenlandsk valuta, ville være for OzForex å gjøre ordninger for å overføre våre balanser til en annen Travel Money Card-leverandør. Hvis de ikke kan gjøre det, bør de i det minste gi oss quotmarketquot rate ikke quotirtailquot rate, pluss tilbakebetale oss provisjonsprofitspread de gjorde på vei inn. Vi venter for tiden på en løsning og forventer en samtale fra en representant for selskapet i dag . 3 personer fant dette nyttig, gjør du Ja Hei Michelle, beklager å høre om din erfaring. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Hvis du har andre spørsmål i fremtiden, vennligst send dine beste kontaktdetaljer til marketingozforex. au og we039ll være i kontakt. OFX postet 21. september 2015 Det har vært nesten en måned siden jeg skrev denne anmeldelsen og mottok det ovennevnte svaret ditt. I mellomtiden har jeg kontaktet din kundeserviceavdeling (telefonnummer levert av Finan. Les mer raquo Michelle S postet 21. sep. 2015 1 av 5. Gjennomgått 19. august 2015 Oppdater 18 august 2015 Vel, etter ca 130 dager , inngripen fra FOS kan jeg si at jeg endelig hadde de stjålne fondene returnert til kontoen min i sin helhet. Grov beregning basert på 30 dager i måneder tilsvarer det som tilsvarer ca 4 måneder Wow excellence indeed I motsetning til de anmeldere som navngir seg under som navn fjernet, jeg aldri en gang hadde en Macquarie Bank-leder, ringe meg eller gi pengene mine tilbake om et par dager - Funnet som vurderinger som det dukker opp i blant de scathing-vurderingene, er det ikke. Døm selv Dommer ASIC og døm ACCC og døm ACORN - ubrukelig oppdatering 28. juni 2015 Etter å ha inngått en tvist den 1. april 2015, har jeg sendt inn en klage til Financial Ombudsman Service. Jeg er bevisst at denne saken nå er i en tvisteløsningsprosess, så jeg vil ikke gi for mye ytterligere detaljer i er innlegg bortsett fra å si til de andre nylige innleggene at det er bra nyheter for deg at en administrerende direktør i banken har kontaktet deg og løst dine problemer innen som du sier, 5 dager. Hvordan man når 4 eller 5 stjerneklassifiseringer under omstendighetene er overraskende. Jeg bør nevne for Macquarie Bank-leserne at jeg finner det veldig veldig veldig interessant muligheten for at lederen løser tvister med noen kunder innen 5 dager, men etter 88 dager har jeg ikke hatt noen kontakt fra noen fra lederen med noe tilbud for å fikse hva som er cyberproblemer ikke av min fremstilling. Jeg lurer på hva FOS woukd gjør av dette. Bedre enn jeg tenker på hvordan du kan håndtere dette under kryssprøve. Jeg venter på ditt anrop. Les historien min - bør jeg risikere det jeg har oppdatert denne anmeldelsen 29. mai 2015. Sammendrag av historien min så langt Fra og med 23. mars 2015 og 1. april 2015 ble svindlere fjernet min Ozforex-konto på over 3.000. Det har nå vært over 130 dager eller 19 uker, og jeg har fortsatt ikke pengene mine tilbake. Jeg rapporterte bedrageriet 1. april 2015 og ble fortalt ventetiden for oppløsning var 6 til 8 uker. Denne informasjonen var villedende og etter min mening villedende og dermed uforsonlig. Ozforex Travel Card PDS ser etter min mening ikke riktig ut som viktige saker. Ventetiden for meg så langt er 28 dager intern prosess og i det minste en ytterligere 45 dagers prosess. Nivået av kommunikativ åpenhet om bedrageri på kortet mitt var i 48 dager forferdelig dårlig. Kommunikasjon forbedret fra 18. mai, men jeg har fortsatt ikke pengene mine tilbake. Jeg har fått opplysninger om en av de svindelaktige transaksjonene. På dokumentets side ble den svindelske transaksjonen gjort uten et kortholdernavn. Jeg har denne følelsen av at jeg blir straffet for svindlerens synder og de dårlige interne kontrollene. Så jeg spør meg selv ville jeg få et av disse kortene igjen. Nei. Jeg ville ikke risikere det. 1 av 5, anmeldt 19. mai 2015, sett 3.228 ganger. Ville jeg risikere det. Min Ozforex-kontosaldo ble ranet over 3100 mellom 23. mars 2015 og 1. april 2015. Med tilbakebetalinger som involverer valutakonverteringer, tapet er nærmere 3500. Jeg har inngått en tvist med Ozforex Travel Card den 1. april 2015 og siden da har jeg hatt størst vanskeligheter med å skaffe seg noe informasjon eller status i tvisten min og faktisk basert på den begrensede og sketchy informasjonen som ble gitt til meg av Ozforex Travel Card Jeg trodde jeg ville få pengene mine returnert innen 45 dager i henhold til kortvilkårene. Faktisk ble jeg fortalt av OZFOREX at det skulle ta mellom 6 og 8 uker når jeg rapporterte bedrageriet til Ozforex for at saken skulle bli løst. Dette rådet har vist seg å være både misvisende og villedende, og basert på nåværende status var en ut og ut løgn. Rene løgner Oppriktig sliter jeg fortsatt med å forstå hvordan noen kunne få tak i mitt Ozforex Travel-kortnummer. Jeg holdt dette kortet veldig trygt. Andre innlegg til dette forumet har også uttrykt forferdelse over hvordan noen kunne få tak i deres kortnummer. I039d fortelle meg en svinete å si at jeg ikke mistenker at eksponeringen av kortinformasjonen min til bedrageri, er på en eller annen måte knyttet til sikkerhetsbrudd ikke av min fremstilling. Du kan lese inn i dette hva du liker. Jeg har rapportert tyveri til politiet. Hvis du også har penger tatt fra din Ozforex Travel Card-konto, vil jeg rapportere det til politiet. Jeg ville ikke bare forlate det ved å legge inn en tvist med Ozforex Travel Card. Jo mer politiet rapporterer, desto mer oppmerksomhet vil dette få. Også hvis du har et Ozforex Travel Card, vil jeg alltid holde kortet låst. Jeg kan ikke bare få meg til å stole på Ozforex Travel Card. Frem til 18. mai 2015 har jeg funnet at det ikke er noen som jeg faktisk kan snakke med på Ozforex Travel Card om bedrageri. Kontakt er kun e-post, og serviceresvaret er sketchy. Ingen tilbud om beredskapskvittering. Ingen oppløsning og ingen hjelp. Jeg mailte administrerende direktør i Macqaurie bank og leder for bedriftskommunikasjon for en intervensjon, og fant da et klage nummer på FSO. Jeg ringte det nummeret. Du vil ikke finne dette telefonnummeret på Ozforex Travel Card-nettstedet. Macquarie Bank har etterpå kontaktet meg og bare etter 48 dager siden jeg sendte inn en tvist. Dette er den første stemmen jeg hadde hørt fra Macquarie siden jeg sendte en tvist for en rekke falske transaksjoner med Oxforex Travel Card admin den 1. april 2015. Jeg er oppmerksom på at Macquarie Bank Svindel-teamet gjør hva de gjør for prosesser internt til Macquarie Bank . Macquarie Bank tok i mitt tilfelle til 23. april 2015 for å fullføre denne prosessen. Jeg spurte Macquarie-representanten hva det interne KPI var for svindelaget å behandle tvistemål. (for eksempel er KPI 5 dager 10 dager 20 dager) Representanten nektet å dele denne typen informasjon med meg. Jeg er fri til å bruke min liberale tolkning, så jeg sier at med mindre Macquarie har annen informasjon som de har lyst til å dele, satte tvisten min i en Macquarie Bank-skuff inntil 23. april 2015. (Merk her, vær så snill Macquarie at hvis det kommer til det En prosess med forhåndsoppdagelse vil belyse hvorfor det tok 23 dager for Macquarie Bank å sende min tvist til neste stadium.) Jeg er informert om at fordi Macquarie Bank ikke har sendt min tvist til selgere for å betale tilbake til 23. april 2015 da Nedtelling for 45 dager for kompatibel oppløsning starter ikke før dagen etter. I mitt tilfelle anbefales jeg av Macquarie bank jeg vil ikke høre noe før 10. juni 2015. oppdatere skjedde ingenting på 10 juni 2015 78 dager. Det er 70 dager fra datoen for rapporteringskortsvindel til estimert datoen for oppløsning. Så tenk på dette. Hvis du får et reisekort en måned før du reiser, laster det opp med besparelsene dine og mystisk en svindler får tak i kortinformasjonen din, finner du ut, du sender inn en tvist - basert på min erfaring, du vil ikke få pengene tilbake før du kom tilbake fra ferien din. Strålende. og praktisk IKKE. 70 dager er veldig veldig viktig fordi på min lesning av Ozforex Travel Card TampCs ingen steder betyr det at det tar 70 DAGER å løse omstridte transaksjoner. The TampCS SAY 45 DAYS. Å være en så betydelig periode tror jeg at macquarie bank hadde plikt til å ta dette til min oppmerksomhet før jeg ba om å godta TampCS. Cripes, ACCC undersøker navn fjernet for å fortelle sannheten om årsakene til overproduksjon på jernmalm, hvorfor ikke ACCC undersøke virksomheter som forteller løgn. Kanskje forskjellen er at navnet fjernet ikke passer med det gamle guttersnettverket på Sydneys Australia Club. Det faktum at TampCs generelt refererer til 45 dager hvor jeg i praksis har funnet 70 dager, er etter min mening både villedende og villedende. Det er ulike definisjoner av uoverensstemmelig oppførsel, men i denne saken hvor jeg står opp mot makten til en bank og med sin nåde tror jeg at min tolkning passer til beskrivelsen. 5 personer fant dette nyttig, gjør du Ja hei alle, vi har et ozforex-kort hver, oppdaget i dag 12615 at man har blitt hacket, de kjøpte 7.500,00 AU verdt varer fra franske nettbutikker tidlig i måneden. Vi rapporterte dette til Ozforex via telefonnummeret på kortet, men fant det vanskelig å forstå fyren som svarte, han sa at han ikke har en e-postadresse, men vil referere saken til deres tvisteteam, sa han for å forvente et svar i 6 til 8 uker. Jeg mailte da Ozforex Sydney amp fikk et svar som sa å ringe nummeret på kortet. Fra det jeg har lest her, har reisen min nettopp begynt. Nå overfører penger i vårt andre Ozforex-kort tilbake til AU for å trekke tilbake til minibanken all ekstra kostnad for oss. Figur vi har mistet nok. Jeg gjetter det er mer der ute i samme båt som vi er der hvis det er mye mer, det kan være tid til å snakke med quotA Current Affairquot Hvis de legger dette på TV, vil jeg satse mange Ozforex-kortinnehavere vil skynde seg til deres datamaskiner for å sjekke balansen. Doug Doug S spurte 12. juni 2015 Hei Doug, beklager å høre om dette, vi tar disse sakene veldig alvorlig. Kan du sende oss dine kontaktdetaljer til: marketingozforex. au OFX svarte på 15. juni 2015 Doug Du har lest min anmeldelse. Jeg har fortsatt ikke fått mine stjålne midler tilbake, og dette er dag 76 siden jeg lod tvist. Jeg ble også fortalt 6 til 8 uker. Jeg har klaget til FOS og en klage til ACCC. Markedsavdelingen råder deg over at de tar dette på alvor. Vel, jeg tar også å bli fortalt 6-8 uker veldig alvorlig faktisk. På dette notatet Doug, og på råd om å begrense kommentarer for å inneholde det som er offentlig, håper jeg at du får en rask oppløsning. alex2001 svarte 16. juni 2015 Hei Ozforex Offisiell, takk for kontakt, jeg har svart med mine kontaktdetaljer til marketingozforex. au Jeg tar også disse sakene veldig alvorlig, de fleste av våre venner i vår aldersgruppe blir ikke involvert med online bank av noe slag som de bare ikke stoler på eller forstår systemet og har tvil om sikkerhet. Vi har imidlertid tatt imot denne moderne teknologien og har i løpet av årene bare hatt en annen uautorisert transaksjon på et kredittkort som banken undersøkte og refunderte veldig raskt. På grunn av dette arrangementet med Ozforex har vi mistet all trygghet i ditt sikkerhetssystem, fordi kortnummeret som ble brukt på alle uautoriserte transaksjoner, var reservedelskortet du oppgav, som vi aldri har brukt, og dette støttes av det faktum at den eneste gangen dette Kortnummeret vises i en transaksjonshistorierapport for de uautoriserte transaksjonene. Som et resultat av dette har vi nå tvil om sikkerheten til nettbankvirksomhet generelt. Responsen vi fikk da vi ringte telefonnummeret på baksiden av kortet vårt var ekstremt skuffende, antar jeg at anropet gikk til et utenlandsk call center, da det var en tidsforsinkelse i samtalen med en svært vanskelig å forstå utenlandsk person. Hilsen, Doug Doug S svarte på 16. juni 2015 Etter å ha lest vurderinger på dette produktet, ville jeg trolig ikke kvitt det som en korrekturleser. Fordi ozforex overvåker denne siden, vil jeg spørre deg om svaret ditt på hva som er sann og riktig total tid det tar å sortere ut svindel på kort. Brett, det er dessverre ikke gode nyheter. PDF-filen angir 6 til 8 uker eller 45 dager. Kallsentreprenør sier også dette. Dette er langt fra sannheten i min situasjon og en annen kunde Alex. Jeg er på 8 uker og venter fortsatt på rundt 14 av mine stjålne penger som skal tilbakebetales. Mottatt bare en del av refusjonen denne uken. Jeg anbefalte telefonsentralen til denne svindelen 12. april. Oz forex informerte ikke mastercard om svindelen til 14. mai. Mastercard har 45 dager for å svare på tilbakebetaling fra 14. mai. Jeg har spurt oz forex flere ganger for å avklare alt dette i over en måned og fikk bare svarene denne uken. De har den verste kundeservicen jeg har kommet over, med ved siden av ingen kommunikasjon. I flere uker har jeg bedt om oppdateringer med mitt svar. det er i tvister. For det faktum det tok dem over en måned for desputes å se på dette og deretter gi råd til mastercard, bare viser at de var i å skynde seg for å få denne saken sortert. Jeg snakket også med en gentleman på McQuarie Bank, han sa at det bare skulle ta 2 uker for tvister å se på svindel. Alle 3 oz forex kunder på dette produkt gjennomgang nettstedet har eller vil lukke våre oz forex kontoer så snart vi har returnert alle pengene våre. Jeg vil ikke anbefale dette kortet. Jeg har siden sett på andre reisekort og valutakursene er svært like. Lykke til med din beslutning. cindy svarte på 29 mai 2015Slag nå med smartere pengeoverføringer Jeg har bare positive kommentarer på OFX. Jeg overfører penger fra USA til NZ noen ganger, og jeg har bare hatt suksess med dette selskapet. De er effektive på alle måter - jeg kan ikke tro hvor mye penger det sparte oss, som overfører gjennom OFX i forhold til å gå gjennom en bank. 5 Internasjonal pengeoverføring Kathleen King. Januar 2017Jeg har brukt denne tjenesten i mange år, har jeg funnet det å være det mest kostnadseffektive og svært effektive systemet. 5 Internasjonal pengeoverføring Gavin Ritz. Januar 2017Forespørte spørsmål VIKTIG: Denne informasjonen er utarbeidet for distribusjon over internett og uten å ta hensyn til investeringsmålene, den økonomiske situasjonen og spesielle behov for en bestemt person. OzForex Limited ABN 65 092 375 703 (handel som ldquoOFXrdquo) og dets datterselskaper gir ingen anbefalinger om fordelene ved et finansielt produkt som refereres til på nettsiden, e-post eller relaterte nettsteder. Vennligst les vårt produktopplysningserklæring og vår Financial Services Guide. DISCLAIMER: OFX gir ingen garanti, uttrykkelig eller underforstått, om egnethet, fullstendighet, kvalitet eller nøyaktighet av informasjonen og modellene som tilbys på denne nettsiden. Les full ansvarsfraskrivelse. O FX tilbyr internasjonale pengeoverføringstjenester til private kunder og forretningskunder. Bruk vår gratis valutakonverter, valutakursdiagrammer, økonomisk kalender, dyptgående valuta nyheter og oppdateringer og dra nytte av konkurransedyktige valutakurser og fremragende kundeservice. OFX er regulert i Australia av ASIC (AFS Lisensnummer 226 484). OzForex Travel Money Priser og gebyrer verifisert korrekt 8. mars 2017 Valutakurs og reisekort - en gjennomgang av OzForex. au Markedsførende valutakurser og 24 timers kundeservice , som ikke liker OFX, er en av Australias ledende leverandører av valutatjenester - det er deres brød og smør. Og hvis du tenker på å bruke OzForex Travel Card mens du er i utlandet, hjelper det å vite litt om selskapet bak kortet. OzForex Travel Card vil ikke lenger være tilgjengelig for applikasjoner, da dette kredittkortet ikke lenger er tilgjengelig for nye kunder. Informasjonen og kortene kan ikke søkes om, men informasjonen på denne siden har blitt holdt til fordel for eksisterende kunder og for de som er interessert. Sammenlign andre kort kredittkort: OzForex Travel Money Card Før du leser på, hva vil VANX gjøre det verdt å nevne at det er noen betalingsmåter og typer handel som OFX ikke godtar. Så hvis du tenker på å betale for utenlandsk handel eller fylle opp reisekortet ditt med kontanter eller kredittkort, er OFX ikke leverandøren for deg, da de ikke godtar disse betalingsmåter. Hvis du bruker nettstedet for å overføre penger mellom valutaer, er det et minimum transaksjonsbeløp på 2000, slik at folk som har et spill på valutamarkedet med små pengepenger, kan ønske å vurdere en alternativ forexleverandør. Samme grense gjelder ikke for innskudd på forhåndsbetalt reisekort. For dette er det et minimum innskudd på 100 australske dollar. Hvis du planlegger å foreta spekulative valutahandel, vil du kanskje vurdere en annen valuta plattform også. Ellers les videre for en gjennomgang av fordelene OFX kan tilby sine kunder, samt nøkkelinformasjon om selskapets historie, oversikt over deres valutatjenester og hvordan og hvorfor de kan tilby slike konkurransedyktige valutakurser. Hva gjør OFX tilbud OFX spesialiserer seg i valutakonvertering. De tilbyr også et reisekortkort. De kan også organisere internasjonale pengeoverføringer, håndtere valutaalternativer, terminskontrakter, sette opp vanlige betalingsplaner og gi valutarisikohåndteringsverktøy. OFX valutautvekslingstjenester OzForex reisekort er bare en liten del av hva selskapet tilbyr. Kunder kan bruke OFX online trading plattform med et tilpassbart Foreign Exchange Trading Dashboard. OFX valutakurser nyheter og kommentarer I tillegg til å tilby en handelsplattform har OFX også en rekke informasjonstjenester som tar sikte på å holde deg oppdatert med de siste nyhetene, kommentarene og analysene fra deres lag. Det er en epost full av kommentarer du kan registrere deg på som kommer hver dag, uke eller måned, og deres lag presenterer sporadisk videokommentarer hvis du ikke leser rapportene, er det ikke din ting. OFX valutakursverktøy deres nettsted har også et fantastisk verktøy for handelsfolk som søker etter historiske valutakurser. Enten det er sesongmessig, månedlig avkastning, månedlig og årlig gjennomsnittlig rente eller øyeblikksbilder av interbankrenten, finnes det flere måter du kan se og sortere dataene som tilbys på nettstedet. De tilbyr også en valuta kalkulator, opsjons kalkulator, økonomiske kalenderoppføring viktige datoer, valuta omformer, informasjon om spot valutakurser, detaljert informasjon om kundekurs og en mobil APP, som lar deg administrere din OFX konto fra smarttelefonen. Du kan bruke verktøyene for utenlandsk valuta gratis på deres hjemmeside, men for å få tilgang til hele OFX-tjenesten, må du registrere deg og logge på OFX-kontoen din. Årsakene til at OFX er en ledende leverandør av valutatjenester. Garantert markedsledende valutakurser for kunder: Hovedverdien proposisjon OFX må potensielle kunder garantere at de ikke vil bli slått når det gjelder å gi markedsledende valutakurs. Hvis du spør dem hvorfor deres priser er gode, sier de det på grunn av volumet av transaksjoner på interbankmarkedet, som noen ganger kalles spotmarkedet. Ved å gjøre mye valutahandel med bankene og andre store långivere på det billige, sier OFX at de kan overføre besparelsene til deg, deres privatkunder. Hvordan sammenligner valutakursene som OFX tilbyr med andre utenlandsk leverandører Når du logger deg på deres nettside, ser du en rente. Dette er kun en indikativ rente - det er en mellommarkedsrente et sted mellom prisen de kjøper og selger valuta på. Ifølge markedsføringsleder hos ofx Christopher Minehan, som du kan se snakker om dette samme punktet på denne siden, er nøkkelen her at de har en lavere mark-up enn andre utenlandske valutavekslere på ca 4. Andre forex-leverandører og reiser kortleverandører tar ca 8. Et annet viktig poeng er OFX oppdaterer sine valutakurspriser på hver tretti sekunder, mens detaljhandlere og innskyvende institusjoner som også tilbyr valutatjenester, kun oppdaterer sine priser en gang om dagen med ansvarsfraskrivelsen at prisene er underlagt endre uten varsel. For den ivrige valutahandelneren gir flere oppdateringer hele dagen en mulighet til å dra nytte av svingninger i internasjonale valutaer når de skjer. 24 timers kundeservice Utenrikshandel handler ikke, og heller ikke OFX. Hvis du trenger å kontakte OFX uansett, kan du snakke med en av deres kundeservicemedlemmer 24 timer i døgnet, syv dager i uken. Avhengig av hvor du er i verden, er det et par tall du kan ringe. Hvis du er i Australia og ønsker å komme i kontakt med OFX, kan du nå dem på tallene som er oppført nedenfor i vår FAQ-sektion: OFX-gebyrer og - avgifter Som alle leverandører av utenlandsk valuta, bruker OFX en margin til sine kunder valutatransaksjoner. Det er bare ett annet gebyr du bør være oppmerksom på også. Hvis du lager en handel under 10.000, vil du bli belastet 15 gebyr for hver transaksjon. Det er ingen gebyr å registrere og ingen løpende avgifter. Ofte stilte spørsmål: Hva er deres kundeservicenummer Personlige kunder ringer: 1300 300 424 Forretningskunder ringer: 1300 300 524 Hvordan gjør jeg betalinger til OFX Det er et par betalingsmåter OFX vil ikke akseptere, hovedsakelig kontanter, kreditt og reisende sjekker . BPAY er en av de mest populære måtene folk betaler for sine handler. I motsetning til noen andre leverandører av utenlandsk valuta, som kan kreve gebyr når BPAY brukes til å laste inn en konto, tar OFX ikke betalt for BPAY-transaksjoner. Du kan også overføre direkte til OFXs kontoer via elektronisk banktjenester. Registrering av OFX Hvis du er interessert i å utnytte valutakursene som tilbys av OFX, kan du registrere en konto gjennom deres nettside ved å fylle ut et skjema som det som er vist ovenfor. Registrering er gratis og bør bare ta et par minutter. OFXs selskapsprofil og historie OFX har vært i markedet i over tiår. De lanserte sin hjemmeside som en informasjonstjeneste i 1998, men har siden flyttet til Storbritannia for å bli et internasjonalt selskap og en av Australias ledende leverandører av valutatjenester. Selskapet ble grunnlagt av Matt Gilmour og Gary Lord. De hadde begge jobbet i finansielle tjenester, og de regnet med at de kunne gjøre en bedre jobb enn de utenlandske utbytteleverandørene allerede der ute. Slik var deres suksess. De solgte kontrollerende aksje til Macquarie Bank i 2007. I 2010 kjøpte Accel Partners og Carlyle-gruppen en annen betydelig andel av selskapet, og de tre organisasjonene har nå stillinger i styret sammen med de opprinnelige eierne Matt og Gary. Var dette innholdet nyttig for deg? Nei Ja Relaterte innlegg Ansvarsfraskrivelse - Hive Empire Pty Ltd (handel som finder. au, ABN: 18 118 785 121) gir faktainformasjon, generell rådgivning og tjenester på finansielle produkter som Corporate Authorized Representative (432664) av Advice Evolution Pty Ltd AFSL 342880. Vennligst se vår FSG - Financial Products. Vi gir også generelle råd om kredittprodukter under vår egen Credit License ACL 385509. Vennligst se vår Kredittguide for mer informasjon. Vi kan også gi deg generelle råd og faktainformasjon om en rekke andre produkter, tjenester og leverandører. Vi er også en bedriftsautorisert representant for hele landet Tolstrup Financial Services Group Pty Ltd. ABN 51 586 953 292 AFSL 244436 for levering av generelle forsikringsprodukter. Vennligst se vår FSG - General Insurance. Vi håper at informasjonen og det generelle råd vi kan gi, vil hjelpe deg med å ta en mer informert beslutning. Vi er ikke eid av noen bank eller forsikringsselskap, og vi er ikke en produktutsteder eller en kredittleverandør. Selv om vi dekker et bredt spekter av produkter, leverandører og tjenester, dekker vi ikke alle produkter, leverandører eller tjenester tilgjengelig på markedet, så det kan være andre alternativer tilgjengelig for deg. Vi anbefaler heller ikke bestemte produkter, tjenester eller leverandører. Hvis du bestemmer deg for å søke om et produkt eller en tjeneste via vår nettside, skal du handle direkte med leverandøren av det produktet eller tjenesten, og ikke med oss. Vi forsøker å sikre at informasjonen på dette nettstedet er aktuelt og nøyaktig, men du bør bekrefte informasjon med produktet eller tjenesteleverandøren og lese informasjonen de kan gi. Hvis du er usikker, bør du få uavhengig råd før du søker om noe produkt eller forplikte deg til en plan. (c) 2017. Tredjeparts bilder er opphavsrett til deres respektive eiere Kopier alt annet innhold copyright 2017 av finder. au Viktig informasjon om denne nettsiden finder. au er en av Australias ledende sammenligningssider. Vi sammenligner fra et stort sett av store banker, forsikringsselskaper og produktutstedere. Finn. au har tilgang til å spore detaljer fra produktutstedere som er oppført på våre nettsteder. Selv om vi gir informasjon om produktene som tilbys av et bredt utvalg av utstedere, dekker vi ikke alle tilgjengelige produkter. Du bør vurdere om produktene som er omtalt på vår side, passer for dine behov og søke uavhengig råd hvis du har spørsmål. Identifikasjonen av en gruppe produkter, som Topp eller Best, er en refleksjon av brukerpreferanser basert på gjeldende nettsteddata. Med jevne mellomrom kjører analytics opprettelsen av en liste over populære produkter. Hvor disse produktene er gruppert, vises de ikke i noen bestemt rekkefølge. Hvor nettstedet vårt kobler til bestemte produkter eller viser Gå til nettstedsknapper, kan vi motta en provisjon, referansegebyr eller betaling. Vi prøver å ta en åpen og gjennomsiktig tilnærming og gi en bred basert sammenligningstjeneste. Du bør imidlertid være oppmerksom på at mens vi er en uavhengig eid tjeneste, inkluderer ikke vår sammenligningstjeneste alle leverandører eller alle tilgjengelige produkter i markedet. Enkelte produktutstedere kan tilby produkter eller tilby tjenester gjennom flere merker, tilknyttede selskaper eller forskjellige merkingsordninger. Dette kan gjøre det vanskelig for forbrukerne å sammenligne alternativer eller identifisere selskapene bak produktene. Men vi tar sikte på å gi informasjon slik at forbrukerne kan forstå disse problemene. Å tilby eller skaffe et estimert forsikringsbudsjett gjennom oss garanterer ikke at du kan få forsikringen. Godkjennelse fra forsikringsselskaper er basert på ting som yrke, helse og livsstil. Ved å gi deg muligheten til å søke om et kredittkort eller et lån, garanterer vi ikke at søknaden din vil bli godkjent. Din søknad om kredittprodukter er underlagt Leverandørens vilkår og betingelser, samt deres søknad og utlånskriterier. Vennligst les våre bruksvilkår for bruk for mer informasjon om våre tjenester og vår tilnærming til personvern. Dele denne
Comments
Post a Comment